Greek English French Italian Spanish

-Μαμασούλα Μαρία, "Η συνάντησή μας με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο"

Από τις ξεχωριστές στιγμές μας στην Πόλη

Η συνάντησή μας με τον  Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο

Μαμασούλα Μαρία,

Φιλόλογος / Διευθύντρια του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου

 Η συνάντησή μας με τον Πατριάρχη είχε κανονιστεί στις 5 Δεκεμβρίου το απόγευμα,  μετά τον Εσπερινό του Αγίου Νικολάου, στον ομώνυμο Ιερό Ναό, στα Ψωμαθιά. Βρήκαμε την περιοχή, δυσκολευτήκαμε να βρούμε την εκκλησία. Περάσαμε από στενά, βρώμικα δρομάκια, περιπλανηθήκαμε ρωτώντας μικροπωλητές και μαγαζάτορες για τη χριστιανική εκκλησία. Στο μυαλό μας είχαμε μια εκκλησία στολισμένη με λουλούδια, φωταγωγημένη, με κόσμο πολύ, για να τιμήσουν τον Άγιο Νικόλαο και να παρακολουθήσουν έναν πατριαρχικό εσπερινό

Διαβάστε περισσότερα: -Μαμασούλα Μαρία, "Η συνάντησή μας με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο"

-Κοντοθανάση Φωτεινή, "Μια η μουσική. Ο άνθρωπος"

Μια η μουσική. Ο άνθρωπος

 

Μικρέ μου,

Παρ? ότι δεν είδα ποτέ το πρόσωπό σου και δεν αναφέρω τ? όνομα σου, σε παρακαλώ να δεχθείς την επιστολή μου απολύτως προσωπικά.

Κοιτώντας σε, σκιρτώ και σκέφτομαι πως θα μπορούσα να ?μια πατέρας σου. Ψέμα. Ανθίσταμαι πότε - πότε, αλλά συνήθως είμαι ένας μικροαστός που χάνει ώρες απ? τη ζωή του για να διαλέξει π. χ. ένα? πουκάμισο για το θεαθήναι. Θα σε είχα φορτώσει λοιπόν με ηλεκτρονικές, τάχα μου, κοινοτοπίες, θα ?χα εγκλωβίσει τη θεία

Διαβάστε περισσότερα: -Κοντοθανάση Φωτεινή, "Μια η μουσική. Ο άνθρωπος"

-Δελβινιώτη Νεκταρία, "Ρεμπέτικο τραγούδι"

" Ρεμπέτικο Τραγούδι"

Επιμέλεια: Δελβινιώτη Νεκταρία, Μουσικολόγος

Συνεργασία: Καψάλη Αργυρώ, μαθήτρια α' γυμνασίου

Μελίγκοβας Νικόλαος, μαθητής α' γυμνασίου

Το θέμα της γένεσης του ρεμπέτικου αποτελεί ένα άλυτο πρόβλημα, πράγμα που σημαίνει ότι το ίδιο επιδέχεται μόνο εικασίες. Ως η πλέον πιθανή υπόθεση, μπορεί να σταθεί εκείνη, η οποία υποστηρίζει ότι οι στίχοι των πρώτων ρεμπέτικων συνιστούν ένα κράμα από παλαιότερες επωδούς λαϊκών διστίχων, ορισμένων πόλεων και ιδιαίτερα της

Διαβάστε περισσότερα: -Δελβινιώτη Νεκταρία, "Ρεμπέτικο τραγούδι"

-Καλλιάς Κωνσταντίνος, "Ο ΜΑΚΒΕΘ του Βέρντι στη λυρική σκηνή: Παράσταση επιπέδου ενός έργου αξιώσεων"

Ο «ΜΑΚΒΕΘ» ΤΟΥ ΒΕΡΝΤΙ ΣΤΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ:

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ ΑΞΙΩΣΕΩΝ

 Αλματώδης η ανάπτυξη της μοναδικής - δυστυχώς - Όπερας στη χώρα μας, ιδιαίτερα κατά τα τελευταία χρόνια, δημιουργεί δε δικαιολογημένα ατμόσφαιρα αισιοδοξίας τόσο στους λίγους φίλους του είδους. Το ρεπερτόριο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρουσιάζεται ιδιαίτερα εμπλουτισμένο και ανανεωμένο κατά το προαναφερθέν διάστημα: «Πανελλήνιες πρώτες» παρουσιάσεις, έργα ξεχασμένα, όπως εκείνα της όπερας μπαρόκ, αλλά και

Διαβάστε περισσότερα: -Καλλιάς Κωνσταντίνος, "Ο ΜΑΚΒΕΘ του Βέρντι στη λυρική σκηνή: Παράσταση επιπέδου ενός έργου...

-Λαμπρινή Χονδρού, "Το μάθημα Μουσικής, μια πρωτόγνωρη εμπειρία"

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται, με αργά αλλά σταθερά βήματα, η προσπάθεια της πολιτείας για τη βελτίωση της μουσικής εκπαίδευσης στη χώρα μας. Στα πλαίσια των προσπαθειών αυτών αναπτύχθηκε και το πρόγραμμα Μουσικής Προπαιδείας που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού και λειτουργεί στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου εδώ και δυο χρόνια.

Μέσα από μια σειρά μαθημάτων

Διαβάστε περισσότερα: -Λαμπρινή Χονδρού, "Το μάθημα Μουσικής, μια πρωτόγνωρη εμπειρία"

-Σπύρος Χολέβας, "Κονσέρτο με ξυλοπάπουτσα"

Κοντσέρτο με ξυλοπάπουτσα

Σπύρος Χολέβας, καθηγητής κιθάρας

Έχω ένα μαθητή στην πρώτη τάξη του Γυμνασίου που μόλις άρχισε τις μουσικές του σπουδές. Παρ? όλο που η μουσική του εκπαίδευση είναι μόλις λίγων μηνών, έχει μια καταπληκτική αίσθηση του σωστού και όμορφου ήχου που μπορεί να δώσει το κάθε μουσικό όργανο. Έχει άποψη και εκφράζει με θάρρος αρκετές φορές τη δυσαρέσκειά του για τον κακό ήχο του οργάνου που κάνουμε μάθημα.

Διαβάστε περισσότερα: -Σπύρος Χολέβας, "Κονσέρτο με ξυλοπάπουτσα"

-Γεωργακοπούλου Μαρία, "Οδηγός καλής συμπεριφοράς για τους ακροατές συναυλιών κλασικής μουσικής"

ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΣΥΝΑΥΛΙΩΝ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

της Γεωργακοπούλου Μαρίας- Αγλαΐας, Μουσικολόγου

 

Κάθε κοινωνική εκδήλωση διέπεται από κανόνες συμπεριφοράς. Ακόμη κι αυτές που έχουν σχέση με έκφραση συναισθημάτων και ιδεών, όπως οι καλλιτεχνικές εκδηλώσεις. Ειδικά οι συναυλίες έργων της λεγόμενης «κλασσικής» μουσικής, όπου οι μουσικές μορφές, που παρουσιάζονται, είναι αρκετά περίπλοκες και ο βαθμός συγκέντρωσης των εκτελεστών είναι αρκετά

Διαβάστε περισσότερα: -Γεωργακοπούλου Μαρία, "Οδηγός καλής συμπεριφοράς για τους ακροατές συναυλιών κλασικής μουσικής"

Monday the 29th. Joomla Templates Free. Copyright© 2008-2019 - Music School of Agrinio. Designed by Dimitris Saltaouras
Copyright 2012

©