




-Παιδαγωγικά θέματα 2010 - 2011: Ο αποτελεσματικός δάσκαλος, Πως εργάζεται ο σωστός δάσκαλος μέσα στην τάξη, Ποιες είναι οι σωστές σχέσεις του δασκάλου με το μαθητή; Τα εμπόδια και η αμοιβή του Εκπαιδευτικού
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Παιδαγωγικά
- Εμφανίσεις: 5729
Σχολικό έτος 2010 ? 2011
Παιδαγωγική Συνεδρίαση Συλλόγου
22 Σεπτεμβρίου 2010
22 Σεπτεμβρίου 2010
Εισήγηση από τη Διευθύντρια
Μ. Μαμασούλα, Φιλόλογο ? Δ/ρ Παιδαγωγικής
Μ. Μαμασούλα, Φιλόλογο ? Δ/ρ Παιδαγωγικής
Ο αποτελεσματικός δάσκαλος
1ο Μέρος
Η λήψη του πτυχίου από το Πανεπιστήμιο είναι η πιστοποίηση ότι έμαθε κάποιος τα βασικά στοιχεία για να του αναθέσει η πολιτεία τη διδασκαλία μαθημάτων ενός κλάδου στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ωστόσο, δεν μαθαίνονται όλα στο Πανεπιστήμιο. Οι καταστάσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας καθηγητής στο σχολείο είναι αδύνατον να έχουν αναλυθεί από τους διδάσκοντες στο Πανεπιστήμιο, διότι καμιά προπτυχιακή Εκπαίδευση δεν μπορεί να καλύψει τα καθημερινά προβλήματα της ζωής στη σχολική τάξη.
Φαινομενικά είναι
-Παιδαγωγικά θέματα 2009 - 2010: Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Παιδαγωγικά
- Εμφανίσεις: 1844
Σχολικό έτος 2009 ? 2010
1η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Συλλόγου καθηγητών
Σεπτέμβριος 2009
Μαμασούλα Μαρία
Διευθύντρια Μ. Σ. Α.
Δ/ρ Παιδαγωγικής
Διευθύντρια Μ. Σ. Α.
Δ/ρ Παιδαγωγικής
Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα
(1)
Συμπεριφορά γενικά είναι κάθε παρατηρήσιμη εκδήλωση του ανθρώπου. Απλές καθημερινές δραστηριότητες όπως: μιλώ, χαμογελώ, τρώγω, βαδίζω, γράφω, διαβάζω, θυμώνω είναι συμπεριφορές. Ή ζωή μας εξωτερικεύεται σε συμπεριφορές. Ή ζωή μας δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία σειρά από
(1)
Συμπεριφορά γενικά είναι κάθε παρατηρήσιμη εκδήλωση του ανθρώπου. Απλές καθημερινές δραστηριότητες όπως: μιλώ, χαμογελώ, τρώγω, βαδίζω, γράφω, διαβάζω, θυμώνω είναι συμπεριφορές. Ή ζωή μας εξωτερικεύεται σε συμπεριφορές. Ή ζωή μας δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία σειρά από
-Παιδαγωγικά θέματα 2008 - 2009: Το δύσκολο παιδί και το σχολείο, Συνεργασία δασκάλου & γονέα, Διαταραχές Σχολικής Μάθησης & Ψυχοπαθολογία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Παιδαγωγικά
- Εμφανίσεις: 2007
Σχολικό έτος 2008 ? 2009
3η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Συλλόγου καθηγητών
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009
Το δύσκολο παιδί και το σχολείο
Εισήγηση από τη Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
Κάθε παιδί έχει τη δική του ιδιαιτερότητα και τη δική του ιδιοσυγκρασία. Έτσι ενώ πολλά παιδιά προσαρμόζονται εύκολα στις συνθήκες του περιβάλλοντος, άλλα αντιμετωπίζουν με δυσκολίες τις αλλαγές στη ζωή τους, μια από τις οποίες είναι η είσοδος τους στο σχολείο, που αποτελεί ορόσημο για αυτά. Στις περισσότερες
3η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Συλλόγου καθηγητών
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009
Το δύσκολο παιδί και το σχολείο
Εισήγηση από τη Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
Κάθε παιδί έχει τη δική του ιδιαιτερότητα και τη δική του ιδιοσυγκρασία. Έτσι ενώ πολλά παιδιά προσαρμόζονται εύκολα στις συνθήκες του περιβάλλοντος, άλλα αντιμετωπίζουν με δυσκολίες τις αλλαγές στη ζωή τους, μια από τις οποίες είναι η είσοδος τους στο σχολείο, που αποτελεί ορόσημο για αυτά. Στις περισσότερες
-Παιδαγωγικά θέματα 2007 - 2008: Άγχος & φοβίες των μαθητών στο σχολείο, Τι λείπει από τα σχολεία μας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Παιδαγωγικά
- Εμφανίσεις: 1450
Παιδαγωγική Συνεδρίαση του Συλλόγου καθηγητών 28 Νοεμβρίου 2007
«Άγχος & φοβίες των μαθητών στο σχολείο»
Μ. Μαμασούλα, Δ/ρ Παιδαγωγικής
Οι κυριότερες αιτίες για την εμφάνιση άγχους & φοβίας στα παιδιά είναι:
- Γενετικοί παράγοντες: Γενετική προδιάθεση προς το άγχος όταν παρουσιάζονται ορισμένοι ψυχολογικοί ή κοινωνικοί παράγοντες ή και
-Παιδαγωγικά θέματα 2006 - 2007: Αιτίες απειθαρχίας των μαθητών σε σχέση με το δάσκαλο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Παιδαγωγικά
- Εμφανίσεις: 1242
2η Παιδαγωγική συνεδρίαση 1 Δεκεμβρίου 2006
Αιτίες απειθαρχίας των μαθητών σε σχέση με το δάσκαλο
Εισήγηση από τη Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
Σ' όλες τις περιπτώσεις ο μαθητής απειθαρχεί με αταξίες ή αδιαφορία. "Ας εξετάσουμε τις αιτίες πού δημιουργούν απειθαρχία όσον αφορά τον ρόλο του δασκάλου.
Ό δάσκαλος πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στον τρόπο αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή. Βέβαια ζυγαριές ακριβείας δεν υπάρχουν για την αξιολόγηση, άλλά στο σημείο αυτό πρέπει να
Εισήγηση από τη Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
Σ' όλες τις περιπτώσεις ο μαθητής απειθαρχεί με αταξίες ή αδιαφορία. "Ας εξετάσουμε τις αιτίες πού δημιουργούν απειθαρχία όσον αφορά τον ρόλο του δασκάλου.
Ό δάσκαλος πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στον τρόπο αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή. Βέβαια ζυγαριές ακριβείας δεν υπάρχουν για την αξιολόγηση, άλλά στο σημείο αυτό πρέπει να
-Παιδαγωγικά θέματα 2005 - 2006: H ΠΕΙθΑΡΧΙΑ ως πρόβλημα της σύγχρονης αγωγής, Διοίκηση της σχολικής τάξης και παιδαγωγική αντιμετώπιση των προβλημάτων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Παιδαγωγικά
- Εμφανίσεις: 2382
Σχολικό έτος 2005 ? 2006
Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
H ΠΕΙθΑΡΧΙΑ ως πρόβλημα της σύγχρονης αγωγής
1ο Μέρος
Πειθαρχία, είναι η απόλυτη υπακοή στους νόμους. Ή γνωστή σε όλους Disciplina των Ρωμαίων. Πειθαρχεί το παιδί στους γονείς από φόβο, ο μαθητής στο σχολείο και ο πολίτης στην κοινωνία φοβούμενοι τις κυρώσεις που θα προκύψουν από τη μη πειθαρχία τους.
Η απειθαρχία ερμηνεύεται πάντοτε σαν έλλειψη σεβασμού, χωρίς να εξεταστούν οι διάφοροι παρά¬γοντες που την προκάλεσαν και σχεδόν πάντα
Διευθύντρια Μ. Μαμασούλα
H ΠΕΙθΑΡΧΙΑ ως πρόβλημα της σύγχρονης αγωγής
1ο Μέρος
Πειθαρχία, είναι η απόλυτη υπακοή στους νόμους. Ή γνωστή σε όλους Disciplina των Ρωμαίων. Πειθαρχεί το παιδί στους γονείς από φόβο, ο μαθητής στο σχολείο και ο πολίτης στην κοινωνία φοβούμενοι τις κυρώσεις που θα προκύψουν από τη μη πειθαρχία τους.
Η απειθαρχία ερμηνεύεται πάντοτε σαν έλλειψη σεβασμού, χωρίς να εξεταστούν οι διάφοροι παρά¬γοντες που την προκάλεσαν και σχεδόν πάντα
-Παιδαγωγικά θέματα 2004 - 2005: Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Παιδαγωγικά
- Εμφανίσεις: 1072
1η Παιδαγωγική συνεδρίαση (30 Σεπτεμβρίου 2004)
Μαμασούλα Μαρία
Η συμπεριφορά δασκάλου & μαθητή μέσα στη σχολική κοινότητα
Συμπεριφορά γενικά είναι κάθε παρατηρήσιμη εκδήλωση του ανθρώπου. Άπλές καθημερινές δραστηριότητες όπως: μιλώ, χαμογελώ, τρώγω, βαδίζω, γράφω, διαβάζω, θυμώνω είναι συμπεριφορές. Ή ζωή μας εξωτερικεύεται σε συμπεριφορές. Ή ζωή μας δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία σειρά από συμπεριφορές. Στην καθημερινή ζωή είναι δύσκολο να παρατηρήσει κανείς τις