




Ρεμπέτικο τραγούδι
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Σύγχρονα Μουσικά Ρεύματα
- Εμφανίσεις: 4566

Μελοποιημένη ποίηση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Σύγχρονα Μουσικά Ρεύματα
- Εμφανίσεις: 2101
Μουσική και κινηματογράφος
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Σύγχρονα Μουσικά Ρεύματα
- Εμφανίσεις: 10785
Σκαμνέλος Κωνσταντίνος,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Στο τέλος του 19 αιώνα και στις αρχές του 20, ξεκινούν τα πρώτα βήματα του κινηματογράφου, σαν ένα παιχνίδι που γρήγορα εξελίχτηκε σε αυτό που σήμερα ονομάζουμε 7η τέχνη.
Η μουσική (Αρχαιότερη τέχνη) προϋπήρχε έχοντας μάλιστα βαθιά σχέση με σχετικά θεάματα (μελόδραμα, μουσικό θέατρο).
Από την αρχή τις καινούριας τέχνης η μουσική
Ιμπρεσιονισμός
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Σύγχρονα Μουσικά Ρεύματα
- Εμφανίσεις: 6356
Ασημάκη Βασιλική, μαθήτρια της Β΄ Λυκείου
Συνηθίζουμε να αποκαλούμε μουσικό Ιμπρεσιονισμό μια συγκεκριμένη τάση που εκδηλώθηκε στη Γαλλία στις αρχές του 20ου αιώνα με κύριο άξονα και σημείο αναφοράς το έργο του Κλόντ Ντεμπισύ (1862-1918). Η ονομασία αυτή δόθηκε κατ? αντιστοιχία του ομώνυμου εικαστικού κινήματος των ετών 1860-1870, ενώ γύρω από το όνομα του Ντεμπισύ συγκεντρώνεται μια πλειάδα σύγχρονων του συνθετών, που επηρεάστηκαν, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, από το έργο μεγάλου
Η όπερα στον 20ο αιώνα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Σύγχρονα Μουσικά Ρεύματα
- Εμφανίσεις: 4864
Γουργολίτσα Αποστολία, μαθήτρια της Α΄ Λυκείου
Ορισμός της Όπερας
Η όπερα είναι μουσικό θεατρικό είδος που αποτελεί κοσμική σύνθεση με σκηνική δράση. Ο γενικός όρος όπερα προέρχεται από την ιταλική έκφραση «opera in musica»=έργο με μουσική. Η σοβαρότητα του μουσικού περιεχομένου της όπερας το καθιστά διαφορετικό από την οπερέτα, την μουσική κωμωδία και άλλες μορφές του μουσικού θεάτρου. Οι διάλογοι των ηθοποιών της όπερας αποδίδονται με τη μορφή τραγουδιού, ενώ η θεατρική παράσταση
Ανακαλύπτοντας τη JAZZ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Σύγχρονα Μουσικά Ρεύματα
- Εμφανίσεις: 1395
Λιούλιος Γιώργος, μαθητής της Γ΄ Λυκείου
Για να το πούμε όσο πιο ωμά γίνεται, η τζαζ αναπτύχθηκε μόνο και μόνο επειδή οι μαύροι έπαιζαν με κατώτερα όργανα. Πρέπει να το δει κανείς από τη σκοπιά τους. Στη δεκαετία του 1890 ήταν ένας λαός χωρίς πατρίδα, που μόλις είχε απελευθερωθεί από τα δεσμά της δουλείας, και που η «διακριτική» ή απροκάλυπτη καταπίεση των λευκών έκανε αδύνατη την πρόσβασή τους στην επίσημη εκπαίδευση. Πρόκειται για ένα κοινωνικό ζήτημα τόσο ευρύ ώστε είναι