




2018-2019: Πολιτιστικό πρόγραμμα: "Ο κυκλαδικός πολιτισμός μέσα από μάτια παιδικά φωτίζει αρχαία μυστικά"
Παράρτημα 1.
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Χ |
Ημερομηνία 19.-12-2018
Αριθ. Πρωτ. …………..
Σχ. Έτος: 2018-2019
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Μουσικό Σχολείο Αγρινίου
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δευτεροβάθμιας Ν. Αιτ/νίας
ΤΗΛ. 26410-53595 ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Αγρινίου
FAX 26410-53595 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ: Μπεκούλη Ευδοξία ΠΕ02
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Ονοματεπώνυμο: ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΑΝΝΑ Ειδικότητα ΠΕ02
Τηλ. Επικοινωνίας: 6973-282242 τηλ. Ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):
ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: (Ονοματεπώνυμο- Ειδικότητα)
1) ΜΑΡΣΕΛΛΟΥ ΕΛΕΝΗ Ειδικότητα ΠΕ02
2) ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ειδικότητα ΠΕ07
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΝΑΙ
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΟΧΙ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: « Ο ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΑΤΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ»
(Κατά τον σχεδιασμό, λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίηση τους)
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (
Αρ. Πράξης: 67η
Ημερομηνία: 11-12-2018
ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 32 ΑΓΟΡΙΑ: 08 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 24
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: |
ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: |
Χ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ: |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ |
Τρίτη |
(14:30) |
Σχολείο |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ;ΝΑΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
1. Να γνωρίσουν οι μαθητές τα χαρακτηριστικά του Κυκλαδικού Πολιτισμού.
2 Να κατανοήσουν τον τρόπο ζωής των κυκλαδιτών σε σχέση με τη διαχείριση του περιβάλλοντος.
3. Να καταλάβουν τη μεθοδολογία καταγραφής των ευρημάτων.
5. Να αντιληφθούν και να εκτιμήσουν τα ευρήματα ως σημαντική πηγή πληροφοριών.
6. Να μάθουν να αναγνωρίζουν μέσα από την μελέτη ευρημάτων τις χρονικές περιόδους της ιστορίας.
7. Να συνειδητοποιήσουν την αμεσότητα της σχέσης παρελθόντος και παρόντος.
8. Να εκτιμήσουν τον κυκλαδικό πολιτισμό σε σχέση με τον χρόνο και τον χώρο ανάπτυξής του.
9. Να νιώσουν τη γοητεία της κυκλαδικής γλυπτικής.
10.Να αποκτήσουν δεξιότητες συλλογικής εργασίας και να εκφράσουν τα συμπεράσματα και τις εντυπώσεις τους με τρόπο ελεύθερο και δημιουργικό.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Οι μαθητές μαθαίνουν: Τις ιστορικές εποχές του κυκλαδικού πολιτισμού με τα χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα, την ιστορία της Άνδρου από την Πρωτοκυκλαδική Ι περίοδο μέχρι τα ελληνιστικά χρόνια, τον αρχαιότερο οργανωμένο και οχυρωμένο οικισμό της Ευρώπης τον «Στρόφιλα» (4500-3200 π.Χ.), τη σχέση εκείνων των ανθρώπων με το περιβάλλον, το οικολογικό αποτύπωμα σαν έννοια και σε παραλληλισμό της εποχής του χαλκού με τη σύγχρονη εποχή και τους τρόπους αναγνώρισης των αρχαιολογικών ευρημάτων 2) να κατανοήσουν τις συγκεκριμένες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες από τις οποίες προέκυψε η πολιτισμική και οικονομική ανάπτυξη του νησιού 3) να αναπαραστήσουν μέσω της τέχνης ό,τι τους κέντρισε το ενδιαφέρον 4) να εξοικειωθούν με τη χρήση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία 5) να ενισχυθεί η επικοινωνία δασκάλου-μαθητή 6) να γνωρίσουν βιωματικά την Άνδρο 7) να αποκτήσουν δεξιότητες άντλησης, συλλογής, οργάνωσης και επεξεργασίας δεδομένων 8) να ανακαλύψουν τη γνώση και την καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης τους μέσα από βιωματικές και ομαδοσυγκεντρωτικές δραστηριότητες 9) να ενισχυθούν οι διαμαθητικές σχέσεις 10) να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους στην υπόλοιπη μαθητική κοινότητα.
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)
Χωρισμός των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα μαθητών σε ομάδες εργασίας. Κάθε ομάδα θα αναλάβει να ερευνήσει και να αναζητήσει υλικό για το νησί. Βιωματική- ανακαλυπτική, διερευνητική μάθηση. Οι ομάδες εργασίας παρουσιάζουν τα συμπεράσματα τους, εκφράζουν με καλλιτεχνικό τρόπο την εμπειρία τους από την υλοποίηση του προγράμματος και το αξιολογούν.
Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2018 – Απρίλιος 2019
Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ—ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 01 – Εκπαιδευτική εκδρομή στην περιοχή
Στην Άνδρο
ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)
Σύνδεση με : Μουσειολογία, Πληροφορική, Ιστορία
Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:
Προβολή Παρουσίασης και video.
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
(20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
Χωρισμός μαθητών σε ομάδες. Καθορισμός και ανάληψη ρόλων σε κάθε ομάδα. Διερεύνηση θέματος. |
2ος ΜΗΝΑΣ |
Συγκέντρωση υλικού. Μελέτη και επεξεργασία υλικού κάθε ομάδας. Αξιολόγηση υλικού. |
3ος ΜΗΝΑΣ |
Υλοποίηση δράσεων: δημιουργία video. |
4ος ΜΗΝΑΣ |
Οι μαθητές επισκέπτονται την Άνδρο (μουσεία, μνημεία , πολιτιστικούς χώρους) |
5ος ΜΗΝΑΣ |
Παρουσίαση της εργασίας στη σχολική κοινότητα. |
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάσταση με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα/τμ. ειδικότητάς.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Θεοτοκάτου Άννα ΠΕ02 Μπεκούλη Ευδοξία, ΠΕ02
Μαρσέλλου Ελένη, ΠΕ02
Πουλημένου Χριστίνα, ΠΕ06
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟY
Α2 ΛΥΚΕΙΟΥ
Α/Α |
Επώνυμο μαθητή |
Όνομα μαθητή |
Όνομα πατέρα |
Ονομα μητερας |
Ημερομηνια γεννησης |
1 |
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ |
ΦΩΤΕΙΝΗ - ΕΙΡΗΝΗ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΣΟΦΙΑ |
17/5/2003 |
2 |
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ |
ΦΩΤΕΙΝΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
25/5/2003 |
3 |
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΜΑΡΙΑ |
18/8/2003 |
4 |
ΜΕΓΓΟΥΛΗ |
ΕΙΡΗΝΗ |
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
9/9/2003 |
5 |
ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗ |
ΕΙΡΗΝΗ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΙΩΑΝΝΑ |
6/5/2003 |
6 |
ΜΠΑΝΑΚΑΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΘΩΜΑΣ |
ΕΛΕΝΗ |
16/12/2002 |
7 |
ΜΠΙΤΣΩΡΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΣΩΤΗΡΙΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
29/12/2003 |
8 |
ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
ΜΕΛΙΝΑ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
27/12/2003 |
9 |
ΝΤΑΛΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΑ |
7/1/2003 |
10 |
ΠΑΤΡΑ |
ΜΑΡΙΝΑ |
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
27/6/2003 |
11 |
ΠΑΥΛΟΥ |
ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
ΣΩΤΗΡΙΟΣ |
ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
26/2/2003 |
12 |
ΡΕΝΤΖΕΠΗΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
9/7/2003 |
13 |
ΤΣΕΛΙΟΣ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΒΙΚΤΩΡΙΑ |
30/8/2003 |
Α3 ΛΥΚΕΙΟΥ
Α/Α |
Επώνυμο μαθητή |
Όνομα μαθητή |
Όνομα πατέρα |
ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ |
1 |
ΑΓΓΕΛΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
18/2/2003 |
2 |
ΓΑΛΑΓΑΛΑ |
ΖΩΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ |
29/8/2003 |
3 |
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΖΩΗ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΑΡΙΑ |
6/6/2003 |
4 |
ΖΕΡΒΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
8/12/2003 |
5 |
ΚΑΛΟΦΩΝΟΥ |
ΕΛΕΝΗ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
27/1/2003 |
6 |
ΚΑΡΤΣΑΚΛΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
22/5/2003 |
7 |
ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΥ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
8/2/2003 |
8 |
ΜΗΛΙΩΝΗ |
ΕΥΘΥΜΙΑ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΕΥΔΟΞΙΑ |
17/10/2003 |
9 |
ΜΠΡΑΖΙΩΤΗ |
ΙΩΑΝΝΑ |
ΜΙΧΑΗΛ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
25/4/2003 |
10 |
ΞΗΡΟΚΩΣΤΑ |
ΑΓΛΑΪΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΦΩΤΕΙΝΗ |
3/2/2003 |
11 |
ΠΑΠΠΑ |
ΦΩΤΕΙΝΗ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ |
18/8/2003 |
12 |
ΠΛΑΚΙΔΑ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
3/8/2003 |
13 |
ΠΟΛΥΖΟΣ |
ΧΡΙΣΤΟΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
2/4/2003 |
|
14 |
ΣΙΑΣΟΥ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΜΑΡΙΑ |
8/10/2003 |
15 |
ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
26/9/2003 |
16 |
ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΕΛΕΝΗ |
15/2/2003 |
17 |
ΧΑΪΔΗ |
ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
12/5/2003 |
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ B΄ ΛΥΚΕΙΟY
B2 ΛΥΚΕΙΟΥ
1 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
1/2/2002 |
2 |
ΜΑΛΑΜΟΥ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
24/4/2002 |