




2018-2019: Πολιτιστικό πρόγραμμα: "Άνδρος. Η Μικρά Αγγλία των Κυκλάδων"
Παράρτημα 1.
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ |
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
|
Χ |
Ημερομηνία 19- 12-2018
Αριθ. Πρωτ. …………
Σχ. Έτος: 2018-2019
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Μουσικό Σχολείο Αγρινίου
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δευτεροβάθμιας Ν. Αιτ/νίας
ΤΗΛ. 26410-53595 ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Αγρινίου
FAX 26410-53595 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ: Μπεκούλη Ευδοξία ΠΕ02
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Ονοματεπώνυμο: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ειδικότητα ΠΕ02
Τηλ. Επικοινωνίας : 6976-165895 τ ηλ. Ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):
ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: (Ονοματεπώνυμο- Ειδικότητα)
1) ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Ειδικότητα ΠΕ02
2) ΜΩΡΑΙΤΗ –ΚΑΚΚΟΥ ΤΡΙΑΝΑΤΦΥΛΛΙΑ Ειδικότητα ΠΕ04.01
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΝΑΙ
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΟΧΙ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΑΝΔΡΟΣ: Η ΜΙΚΡΑ ΑΓΓΛΙΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ»
(Κατά τον σχεδιασμό, λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίηση τους)
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχ. μονάδα, καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα προγράμματα)
Αρ. Πράξης: 67η
Ημερομηνία: 11-12-2018
ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 32 ΑΓΟΡΙΑ: 17 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 15
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: |
ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: |
Χ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ: |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΗΜΕΡΑ: |
ΩΡΑ: |
ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ |
Τρίτη |
(14:30) |
Σχολείο |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ;ΝΑΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Ιστορική-πολιτικοοικονομική –κοινωνική και πολιτισμική προσέγγιση της Άνδρου στο τέλος του 18ου έως τα νεότερα χρόνια.
Επιδιωκόμενος στόχος είναι να φωτιστούν πολύπλευρα οι προαναφερθέντες τομείς και να αναδειχθεί η συμβολή τους στην οικονομική και πολιτισμική ανάπτυξη του νησιού τη συγκεκριμένη περίοδο και ειδικά στον χώρο της ναυτιλίας, της λογοτεχνίας και του κινηματογράφου.
Να αποκτήσουν δεξιότητες συλλογικής εργασίας και να εκφράσουν τα συμπεράσματα και τις εντυπώσεις τους με τρόπο ελεύθερο και δημιουργικό.
Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Οι μαθητές: 1) να γνωρίσουν τη γεωγραφική θέση της Άνδρου και να αντιληφθούν τη σημασία της στις διαδρομές του Αιγαίου αλλά και τις επιρροές από τους γειτονικούς λαούς 2) να κατανοήσουν τις συγκεκριμένες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες από τις οποίες προέκυψε η οικονομική και πολιτισμική ανάπτυξη 3) να αναπαραστήσουν μέσω της τέχνης ό,τι τους κέντρισε το ενδιαφέρον 4) να εξοικειωθούν με τη χρήση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία 5) να ενισχυθεί η επικοινωνία δασκάλου-μαθητή 6) να γνωρίσουν βιωματικά την Άνδρο 7) να αποκτήσουν δεξιότητες άντλησης, συλλογής, οργάνωσης και επεξεργασίας δεδομένων 8) να ανακαλύψουν τη γνώση και την καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης τους μέσα από βιωματικές και ομαδοσυγκεντρωτικές δραστηριότητες 9) να ενισχυθούν οι διαμαθητικές σχέσεις 10) να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους στην υπόλοιπη μαθητική κοινότητα.
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)
Χωρισμός των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα μαθητών σε ομάδες εργασίας. Κάθε ομάδα θα αναλάβει να ερευνήσει και να αναζητήσει υλικό. Βιωματική- ανακαλυπτική, διερευνητική μάθηση. Οι ομάδες εργασίας παρουσιάζουν τα συμπεράσματα τους, εκφράζουν με καλλιτεχνικό τρόπο την εμπειρία τους από την υλοποίηση του προγράμματος και το αξιολογούν
Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2018 – Απρίλιος 2019
Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ—ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 01 – Εκπαιδευτική εκδρομή στην περιοχή
ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)
Σύνδεση με : Μουσειολογία, Πληροφορική, Ιστορία, Λογοτεχνία, Κινηματογράφος
Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:
Προβολή Παρουσίασης και video
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
(20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος |
Χωρισμός μαθητών σε ομάδες. Καθορισμός και ανάληψη ρόλων σε κάθε ομάδα. Διερεύνηση θέματος. |
2ος ΜΗΝΑΣ |
Συγκέντρωση υλικού. Μελέτη και επεξεργασία υλικού κάθε ομάδας. Αξιολόγηση υλικού. |
3ος ΜΗΝΑΣ |
Υλοποίηση δράσεων: δημιουργία video. |
4ος ΜΗΝΑΣ |
Οι μαθητές επισκέπτονται την Άνδρο (μουσεία, μνημεία , πολιτιστικούς χώρους) |
5ος ΜΗΝΑΣ |
Παρουσίαση της εργασίας στη σχολική κοινότητα. |
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
1. Κατάσταση με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα/τμ. ειδικότητάς.
2. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου
Ο Ι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
Παπαδημητρίου Χριστίνα ΠΕ02 Μπεκούλη Ευδοξία, ΠΕ02
Κουμπαρούλη Γεωργία, ΠΕ02
Μωραϊτη-Κάκκου Τριανταφυλλιά, ΠΕ04.01
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Β1 ΛΥΚΕΙΟΥ
Α/Α |
Επώνυμο μαθητή |
Όνομα μαθητή |
Όνομα πατέρα |
ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ |
1 |
ΓΙΟΛΔΑΣΗ |
ΝΕΦΕΛΗ ΜΑΡΙΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΕΙΡΗΝΗ |
11-12-2012 |
2 |
ΚΑΛΦΟΥΝΤΖΟΣ |
ΑΛΕΞΙΟΣ |
ΚΟΣΜΑΣ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
25/2/2002 |
3 |
ΜΠΙΤΣΩΡΗ |
ΝΙΚΗ |
ΣΩΤΗΡΙΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
29/4/2002 |
4 |
ΣΒΕΡΚΑ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
20/8/2002 |
5 |
ΦΛΩΡΟΥ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΝΕΚΤΑΡΙΑ |
28/11/2002 |
6 |
ΧΑΣΙΩΤΗ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
22/10/2002 |
Β2 ΛΥΚΕΙΟΥ
Α/Α |
Επώνυμο μαθητή |
Όνομα μαθητή |
Όνομα πατέρα |
Ονομα μητέρας |
Ημερομηνία γέννησης |
1 |
ΓΟΥΒΑΛΑΡΗΣ |
ΜΙΧΑΗΛ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΕΙΡΗΝΗ |
18/7/2002 |
2 |
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΙΩΑΝΝΑ |
27/09/2002 |
3 |
ΔΡΟΣΟΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΚΩΝ/ΝΑ |
12/7/2002 |
4 |
ΖΑΧΕΙΛΑΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΣΟΦΙΑ |
14/01/2002 |
5 |
ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΣ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΝΙΚΗ |
1/8/2002 |
6 |
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ |
ΣΕΡΓΙΟΣ |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
11/11/2002 |
7 |
ΚΑΤΣΙΠΑΝΟΣ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΣΩΚΡΑΤΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
16/12/2002 |
8 |
ΚΑΨΑΛΗ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΘΩΜΑΣ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
30/9/2002 |
9 |
ΚΟΛΥΔΑ |
ΗΣΑΐΑ |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
24/3/2002 |
10 |
ΚΟΤΣΑΡΗ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΣΑΜΑΝ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ |
ΟΛΓΑ |
3/9/2002 |
11 |
ΚΥΡΙΑΖΗΣ |
ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
26/7/2002 |
12 |
ΚΥΡΙΛΗΣ |
ΜΑΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
10/1/2002 |
Β3 ΛΥΚΕΙΟΥ
Α/Α |
Επώνυμο μαθητή |
Όνομα μαθητή |
Όνομα πατέρα |
ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ |
1 |
ΜΑΜΑΣΟΥΛΑΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΗΛΙΑΣ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
26/3/2002 |
2 |
ΜΕΝΕΛΑΟΥ |
ΡΑΦΑΕΛΑ ΑΣΗΜΙΝΑ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
10/5/2002 |
3 |
ΜΠΑΝΑΚΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΘΩΜΑΣ |
ΕΛΕΝΗ |
25/1/2002 |
4 |
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ |
15/6/2002 |
5 |
ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΣΩΤΗΡΙΟΣ |
ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ |
21/11/2002 |
6 |
ΡΕΠΑΝΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΑΡΙΑΝΝΑ |
14/7/2002 |
7 |
ΣΤΡΕΜΜΕΝΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΣΩΤΗΡΙΟΣ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
1/4/2002 |
8 |
ΤΣΑΡΟΥΧΗ |
ΑΡΤΕΜΙΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
2/11/2002 |
9 |
ΤΣΙΛΙΜΕΚΗ |
ΕΥΔΟΚΙΑ |
ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΑΡΕΤΗ |
1/1/2002 |
10 |
ΤΣΙΟΥΡΑΝΤΑΝΗ |
ΜΕΛΙΝΑ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΕΛΕΝΗ |
27/3/2002 |
11 |
ΤΣΟΥΚΑΡΑ |
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ |
25/1/2002 |
12 |
ΦΛΩΡΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
ΕΥΣΤΑΘΙΑ |
18/1/2002 |
13 |
ΦΡΟΣΗ |
ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΙΩΑΝΝΑ |
20/11/2002 |
14 |
ΧΑΣΙΩΤΗΣ |
ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
22/10/2002 |