Greek English French Italian Spanish

2018-2019: Περιβαλλοντικό πρόγραμμα: "Μονοπάτια της Άνδρου - διαδρομές κάτω από το αιγαιοπελαγίτικο φως"

Εκτύπωση
Κατηγορία: Περιβαλλοντικά

Παράρτημα 1.

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

Χ

   

Ημερομηνία 19.-12-2018

Αριθ. Πρωτ. …………

Σχ. Έτος: 2018-2019

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ        Μουσικό Σχολείο Αγρινίου

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δευτεροβάθμιας Ν. Αιτ/νίας          

ΤΗΛ. 26410-53595                                                          ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Αγρινίου

FAX 26410-44485                                                         Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .sch.gr

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ:                      Μπεκούλη Ευδοξία             ΠΕ02

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Ονοματεπώνυμο:   ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ,                           Ειδικότητα ΠΕ11

Τηλ. Επικοινωνίας : 6983-238159               ηλ. Ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: (Ονοματεπώνυμο- Ειδικότητα)

   ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):ΟΧΙ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  «Μονοπάτια της Άνδρου - διαδρομές κάτω από το αιγαιοπελαγίτικο φως»

(Κατά τον σχεδιασμό, λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίηση τους)

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:            Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Αρ. Πράξης: 67η

Ημερομηνία: 11-12-2018

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 12 ΑΓΟΡΙΑ: 06   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 06

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

Χ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ:

 

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

Τρίτη

(14:00)

Σχολείο

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :

Οι μαθητές μαθαίνουν:

  • την ιστορία της Άνδρου
  • τις αιτίες της μετατροπής του φυσικού περιβάλλοντος σε ανθρωπογενές,
  • τους παράγοντες που καθόρισαν τις σχέσεις ανθρώπου και περιβάλλοντος,  
  • την βιοποικιλότητα της Άνδρου,
  • τα είδη χλωρίδας και πανίδας που χρήζουν  προστασίας,
  • τις ανθρώπινες παρεμβάσεις που υποβαθμίζουν  το περιβάλλον.
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές το ιδιαίτερο οικοσύστημα του νησιού.
  • Να συνειδητοποιήσουν τις συνέπειες των ανθρώπινων παρεμβάσεων που έχουν  δυσμενείς επιπτώσεις για το περιβάλλον.
  • Να κατανοήσουν την αειφορική διαχείριση του περιβάλλοντος.
  • Να μάθουν να αναγνωρίζουν είδη χλωρίδας και πανίδας.
  • Να καταλάβουν την χρησιμότητα διάφορων ξερολιθικών κατασκευών και την σχέση τους με την ορθολογική διαχείριση.
  • Να αποκτήσουν  δεξιότητες συλλογικής εργασίας και να εκφράσουν τα συμπεράσματα και τις εντυπώσεις τους με τρόπο ελεύθερο και δημιουργικό.
  • Να βιώσουν την αρμονία του υγιούς οικοσυστήματος δια μέσω του συνόλου των αισθήσεων

 

Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)

Πρακτικό-Βιωματικό: Οι μαθητές ακολουθούν μια διαδρομή και προσεγγίζουν με βιωματικό τρόπο την ορθολογική – χρήση του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος.

Με κατάλληλα διαμορφωμένες δράσεις χρησιμοποιούν το σύνολο των αισθήσεων τους, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την σχέση ανθρώπου και περιβάλλοντος. Παρατηρούν και καταγράφουν ανθρώπινες παρεμβάσεις και είδη χλωρίδας – πανίδας και επισημαίνουν την χρησιμότητα διαφόρων παρεμβάσεων.

Δημιουργικό: Οι μαθητές σχεδιάζοντας τη διαδρομή καταγράφουν τις σημαντικότερες κατασκευές και αιτιολογούν τις επιλογές τους, προτείνουν τρόπους ορθολογικής διαχείρισης του περιβάλλοντος, απολαμβάνοντας τη γαλήνη και την ηρεμία που προσφέρει η φύση.

Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2018 – Απρίλιος 2019

Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ—ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 01 – Εκπαιδευτική εκδρομή στην περιοχή

Στην Άνδρο

ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

Σύνδεση με : Μουσειολογία, Πληροφορική, Ιστορία, Γεωγραφία

Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:

Προβολή Παρουσίασης και video.

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

(20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Χωρισμός μαθητών σε ομάδες. Καθορισμός και ανάληψη ρόλων σε κάθε ομάδα. Διερεύνηση θέματος.

2ος ΜΗΝΑΣ

Συγκέντρωση υλικού. Μελέτη και επεξεργασία υλικού κάθε ομάδας. Αξιολόγηση υλικού.

3ος ΜΗΝΑΣ

Υλοποίηση δράσεων: δημιουργία video.

4ος ΜΗΝΑΣ

Οι μαθητές επισκέπτονται την Άνδρο (μουσεία, μνημεία, ΚΠΕ Κορθίου, πολιτιστικούς χώρους)

5ος ΜΗΝΑΣ

Παρουσίαση της εργασίας στη σχολική κοινότητα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

1.   Κατάσταση με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα/τμ. ειδικότητάς.

2.   Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου

      Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ                                                                                                                                    Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΠΕ11                                                 Μπεκούλη Ευδοξία. ΠΕ02                                                                                  

Α1 ΛΥΚΕΙΟΥ

Α/Α

Επώνυμο μαθητή

Όνομα μαθητή

Όνομα πατέρα

Ονομα μητερας

Ημερομηνια γεννησης

1

ΓΑΛΑΝΗ

ΚΕΡΑΣΙΑ - ΠΑΡΘΕΝΙΑ

ΗΛΙΑΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΑ

3/1/2003

2

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

7/3/2002

3

ΚΑΣΣΑΡΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΣΟΦΙΑ

20/8/2003

4

ΚΟΛΥΔΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΕΛΕΝΗ

12/8/2003

5

ΚΟΝΤΟΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΕΙΡΗΝΗ

31-12-2003

6

ΚΟΥΡΤΗ

ΣΤΑΜΑΤΙΑ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΕΥΓΕΝΙΑ

11/4/2003

7

ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

12/6/2003

8

ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΑ

13/2/2003

9

ΚΥΡΙΤΣΗ

ΑΛΕΞΙΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΕΙΡΗΝΗ

10/4/2003

10

ΚΑΡΝΑΒΙΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

14/3/2003

11

ΔΗΜΟΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

30/6/2003

12

ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΧΡΥΣΟΥΛΑ

11/1/2003

Wednesday the 15th. Joomla Templates Free. Copyright© 2008-2019 - Music School of Agrinio. Designed by Dimitris Saltaouras
Copyright 2012

©